Wild Card Football
Fotboll för alla! Wild Card Football är ett kul, lättspelat och arkadinspirerat fotbollsspel med 7v7 spelbara lag och ett unikt jokersystem som gör det möjligt att blixtsnabbt ändra riktning på spelet med särskilda powerups och regelbrytande förmågor. Med optimerade regler, anpassningsbara lag och uniformer, autentiska proffsspelare, bombastiska knep och manövrar och möjlighet för spelare att visa upp sina talanger i singelspelarläge och mer tävlingsinriktade flerspelarlägen. Dessutom kan du släppa lös hejdlös action genom att använda de unika “Jokrarna” som helt omdefinierar fotbollsgenren. INNEHÅLL Skapa ditt drömlag – Välj bland hundratals proffsspelare och spelplaner och sammanställ den ultimata laguppställningen på 7 mot 7 spelare. Avancera genom olika utmaningar och turneringar för att låsa upp nya spelare och andra spännande belöningar. Spela ut dina Jokrar – Släpp lös fler än 150 Jokrar för att vända spelet till din fördel på ett ögonblick. Använd dig av specialknep, som att skapa osynliga väggar, höja ditt lags spelstatistik vid avgörande tidpunkter, eller spela ut en Regelbrytare och vända upp och ner på spelreglerna helt och hållet. Bli mästare - Bevisa din mästerlighet i Säsongsläget för solospelare, spela online och tävla i flerspelarläget med crossplay med matchning, eller krossa dina vänner därhemma i det lokala flerspelarläget. Full anpassningsbarhet - Designa ditt lags logga, uniform och färger precis som du vill ha dem, välj din hemmastadion och skapa unika spelscheman och jokerkortlekar för att finslipa dina strategier på planen.