Survivor - Castaway Island
I SURVIVOR – CASTAWAY ISLAND, gör dig redo att genomgå det ultimata överlevnadsprovet, precis som i TV-programmet! Medan du orienterar dig fram i det förrädiska landskapet kommer du att behöva förlita dig på din överlevnadsinstinkt och strategi för att hålla dig kvar i tävlingen. Varje val du gör kommer att vara avgörande för ditt öde. Är du tillräckligt listig, strategisk och hänsynslös för att överlista, överträffa och övervinna dina motståndare? Leta efter resurser och bilda allianser med andra skeppsbrutna för att överleva, men kom ihåg att tillit är sällsynt i spelet Robinson. Välj dina allierade klokt och se upp för svek. Du kommer att behöva göra ditt yttersta både i lag och individuellt för att undvika att bli utröstad från ön. Ett felaktigt drag så är äventyret över. Din överlevnad står på spel, och endast den starkaste kommer att klara sig till slutet. Har du vad som krävs för att hålla ut ända till slutet och bli den enda överlevande? Utmaningen har börjat! Släpp loss din inre Robinson och ge dig ut på det ultimata äventyret! Följ med ett lag på 12 orädda äventyrare och pröva dina förmågor mot den vilda naturen, precis som i det populära Tv-programmet Robinson. ÖVERLEV I VILDMARKEN: Utforska ön för att samla in resurser och bygga upp ditt läger från noll. Hitta immunitetshalsband för att hålla dig trygg under de nerviga öråden. BLI ENDA ÖVERLEVANDE: Vinn belöningar och immunitet genom att prestera bra under prövningarna, men var försiktig så du inte blir utmattad och undvik att bli skadad så att du inte blir straffad. ÖVERLISTA DINA RIVALER: Bilda allianser med listiga strategier, läs dina motståndares personligheter och använd allting du lärt dig för att få övertag under de intensiva öråden. Var beredd att göra vad som helst för att överleva, till och med att svika dina allierade. LIVET I PARADISET: Njut av det tropiska paradiset medan du tar in det fantastiska landskapet och gassar i solen. Men var på din vakt! Man vet aldrig när en elak kokosnöt kan komma fallande. FLERSPELARLÄGE: Har du vad som krävs för att vinna över dina vänner? Gå med i flerspelarläge och bevisa det. Eller så kan ni bilda ett lag för att erövra vildmarken tillsammans och se vem som blir herren på täppan.