Shakes on a Plane
Shakes on a Plane är ett kaotiskt och skakande co-op-spel för en till fyra spelare. Servera mängder av välsmakande milkshake, hamburgare, pommes frites och många andra rätter på flygplanen innan de landar och dina passagerare betygsätter din service. Men det är inte bara du som orsakar röra. Rymdvarelser har alltid haft ögonen på vår skinande planet, dess märkliga invånare och deras onekligen utsökta mat. Det intergalaktiska samfundet tävlar om berömmelse i matlagningstävlingar där de varelser med den mest sofistikerade maträtten vinner. Det är nu mänskligen kan spela sin roll i detta extraorinära evenemang och visa galaxen hur riktig snabbmat ska se ut och smaka.