The Crackpet Show: Happy Tree Friends Edition
Happy Tree Friends är tillbaka! Minns du hur dina föräldrar brukade jaga bort dig från TV:n för att hindra dig från att titta på denna vansinnigt roliga, men ganska grymma tecknade serie? Men nu kan du träffa dina favoritkaraktärer igen i tillägget The Crackpet Show: Happy Tree Friends – din favoritteckningsstil och den karaktäristiska svarta humorn ingår i sin helhet! Kaos, skoj och ära väntar, är du redo? Redo att bli kändis? Då är det bara att ta ditt vapen och hoppa in i historiens brutalaste tv-program! Alla deltagare måste meja och väja sig fram hundratals fiender på väg mot segern! Låt dig inte avskräckas av de enorma bossarna som helst vill slita dig i stycken – plocka helt enkelt upp de bästa vapnen och bonusarna du kan få tag på längs vägen och ge allt du har. Fyll golvet med kokande lava, förvandla dig till bärsärk och låt dina skott studsa mellan fienderna! Alltihop kan kombineras också, så innan du vet ordet av är din kramgoa kamrat en mäktig mördarmaskin! Sen kommer du förstås dö. Sånt är livet, även när man har en arsenal motsvarande en mindre armés. Men vad gör det när man har publikens kärlek? Till skillnad från i verkligheten har du faktiskt nytta av alla likes som trillar in. Använd din nyvunna berömmelse för att uppgradera varje föremål och förmån du kan så att du gör ännu mer skada när du väl ger dig in i stridens hetta igen. Varje avsnitt av programmet är dessutom slumpgenererat, så ingen spelomgång är den andra lik. Omväxling förnöjer! När livet i rampljuset börjar kännas ensamt kan du bjuda in dina vänner och prova på samarbetsläget för upp till fyra spelare. Spela smart och komplettera varandra eller ge dina lagkamrater på nöten så fort de försöker sno dina uppgraderingar. Alla knep är tillåtna, och alla taktiker är gångbara så länge man har kul. Vad sägs? Är det dags att skriva kontrakt eller? Roguelite-shoot’em-up Det finns massor av fiender, vapen, bonusar och föremål, och man vet aldrig hur nästa karta ser ut eller var de bästa grejerna finns. Dessutom får du chansen att visa vad du går för mot blodtörstiga bossar! Ett bisarrt tv-program Det är gulligt, färgglatt och precis som de lite väl våldsamma tecknade serierna du minns från förr. Ta chansen att förvandla en rosa kanin till en skoningslös slaktare! Spela ensam eller samarbeta Spela spelet på egen hand eller dra med några kompisar och hitta på roliga strategier ihop! Eller så kan ni bara stjäla varandras grejer och låta det hela bli ännu mer kaotiskt än det redan är. Målet är att ha kul och bli känd, inte att räkna på optimala taktiker och upplägg. Fast det kan du förstås, om du nu föredrar det.