Star Overdrive Pre-Order Standard Edition
Förboka Star Overdrive nu och få: 6 hoverboard stilar 2 hoverboard designer 50 färger EN HÖGOKTANIG ODYSSÉ BLAND STJÄRNORNA Ge dig av på ett höghastighets Hoverboard-äventyr i Star Overdrive, där fartfylld action kolliderar med mysterierna i en avlägsen främmande värld. Efter att ha avlyssnat en kryptisk nödsignal, finner du, huvudpersonen Bios, dig själv strandsatt på en gåtfull planet som heter Cebete. Beväpnad med din mångsidiga Keytar och avancerade Hoverboard kommer du att navigera genom olika biomer, möta utmaningar, utveckla dina dolda krafter och avslöja mysteriet bakom försvinnandet av din älskade Nous. DYNAMISK HOVERBOARD EXPEDITION Susa genom enorma världar, gör episka trick och använd din fart för att nå nya platser. Kombinera högtflygande trick och far in i strid med sömlösa, eleganta rörelser. SPELA PÅ DITT SÄTT Anpassa, experimentera och kombinera krafter med miljön för att överlista fiender, navigera den främmande världen och forma din kampstil. INNOVATIV KEYTAR-STRID OCH PUSSEL Använd miljön som du vill genom att kombinera förmågor och lås upp färdigheter när du avklarar ruiner. Kämpa eller utforska i din takt, där du använder krafter för att överlista fiender. EN VÄRLD FULL AV HEMLIGHETER Utforska tre distinkta biomer, var och en med unika landskap, varelser och dolda utmaningar. Ingen åktur är den andra lik. UTVECKLA DIN KRAFT OCH FÖRMÅGOR Ändra gravitationens effekter, släpp lös kinetisk energi och kombinera förmågor för att besegra fiender. ANPASSA DITT ÅK Anpassa din Hoverboard med livfulla färger och designuppgraderingar - skräddarsy både utseende och upplevelse efter din spelstil. UPPGRADERA HOVERBOARD PRESTANDA Samla resurser för att öka din Hoverboards hastighet, gravitation, kontroll och mer. Pressa dina färdigheter till det yttersta i tävlingar, intensiva turer och vågade stunts. Susa över hisnande landskap och upptäck sanningen bakom din älskades försvinnande i denna krossade värld. Från de viskande sanddynerna till gravitationsböjande ruiner, varje biom är en utmaning som kräver snabbhet, precision och kreativt tänkande. Din resa är din att forma! Kommer du att utnyttja dina förmågor för att trotsa fysikens lagar, utmanövrera hot eller låsa upp den förlorade kunskapen som ligger begravd under ytan?