SINNER for Windows 10
Sinner: Sacrifice for Redemption Är ett boss battler action-RPG. Möt åtta förskräckliga bossar, dom första sju är som alla är baserade på dom sju dödliga synderna kan bekämpas när och i vilken orning du vill! Innan varje episkt slag, måste du offra statistik, utrustning, eller förmågor vilket gör varje möte svårare än det förra medans du krigar mot synderna själva. En ensamn krigare står på en mystisk strand, hans sinne fördunklat av det förgånga och hans minnen borta, men en ostoppbar kraft för honnom vidare. Han är Adam, Skyldig till stor förseelse och dras till denna plats av krafter som är lika mystiska som dom är förskräckliga. Medans hans hem, Kungadömet av Cavanis, förgås i hädelser, Adam måste möta en serie av utmaningar i ett desperat försök i försoning. Res dig från grunden av ett sönderfallande kungadöme och mot utmaningen att besegra demoniska bossar som bara blir svårare och svårare. Välj aspekter hos digsjälv att förändra innan du möter syndernas avatarer. Inspererat av klassiska boss-battlers och moderna färdighetsbaserade action RPGs, med en del av gotisk anime stil och skräck berättelser, Sinner är en spännande, läskigt, och djupt utmanande upplevelse.