The Pillar: Puzzle Escape
Lös mysterierna på en hemlighetsfull ö för att ta dig tillbaka till verkligheten! The Pillar: Puzzle Escape, spelet som blandar gåtor och problemlösning på ett fiffigt sätt, tar dig in i en mystisk värld full av kuriösa anordningar och vackra vyer. Utforska olika öar med unika miljöer och hemligheter. Försök behålla kontrollen när dina omgivningar ständigt förändras omkring dig som i en klardröm. Med varje utmaning som du övervinner kommer du ett steg närmare att komma ut ur den fiktiva labyrinten och vakna upp ur den mångbottnade och invecklade dröm som hållit dig fången!