Mars: Chaos Menace
"Mänskligheten är i terraformeringens era efter att vi räddade vår hemvärld, jorden, som kollapsat av radioaktivt spill och utarmandet av planetens resurser. Nu koloniserar mänskligheten närliggande planeter med teknik som anpassar ogästvänliga och illasinnade platser. För första gången i vår existens är vi i harmoni med allt. Men vår aktivitet och våra framgångar har lockat till sig stora och groteska monster som inte vill annat än att ödelägga och sterilisera planeter genom att förstöra livet på dem. Vi hade glömt att kaos är universums naturliga tillstånd..."