Hidden Cats in London
En kort och trevlig spelupplevelse där du ska hitta gömda föremål och färglägga London medan du hittar de hemlösa katterna! Prova olika spellägen, hitta speciella katter och lås upp bonusbanor! NORMALT LÄGE Hitta 100 katter! Du får tre ledtrådar som hjälper dig att hitta de särskilt dolda katterna. AVANCERAT LÄGE Hitta 150 katter – nu i slumpmässigt utvalda positioner. I det här läget får du ledtrådar och låser upp bonusbanor när du hittar speciella katter. BONUS: GÖMDA KATTUNGAR Hitta 50 blyga kattungar på specialbanor: bokhandeln, krogen, tunnelbanestationen, musikstudion och palatsrummet.