A Gummy's Life
Varning! Gummina har fått liv... och de har blivit fruktansvärt tokiga! Det är omöjligt att vända bort blicken från all ostoppbar gummiaction med dess sladdriga knytnävsslagsmål och söta men skoningslösa smällar. Det sägs att pennan är mäktigare än svärdet, men eftersom gummin inte har pennor använder de sin omgivning med fruktansvärda resultat. Och du trodde att de var så söta! VÄLJ OCH BLANDA Så många gummin att välja mellan: välj din smak och hoppa in i de roligt galna striderna med vänner och familj. Det kan bara finnas en mästare, så visa alla vem som bestämmer över sockret! Vinnaren får allt och det inkluderar de nyligen upplåsta gummina att spela med.