PGA TOUR 2K21 Digital Deluxe
Digital Deluxe Edition inkluderar Golden Touch Pack, som har en guldpläterad driver och putter, samt 2K/adidas CodeChaos MyPLAYER Pack med adidas CodeChaos BOA Golf Shoes och de specialdesignade plaggen adidas / 2K CodeChaos Polo, Pants och Hat från adidas, exklusiva för PGA TOUR 2K21. Det ingår även 2 300 valuta till MyPLAYER-anpassningar så du kan golfa med stil!