Lords of the Fallen
Lords of the Fallen introducerar ett helt nytt, episkt rollspelsäventyr i en vidsträckt, sammankopplad värld. För mågna eoner sedan besegrades demonguden Adyr av människan, men nu närmar sig hans återuppvaknande. Du är en mytomspunnen Dark Crusader som reser mellan de levandes och dödas riken för att störta Adyr en gång för alla. Ge dig in i tuffa och fartfyllda strider, ta dig an kolossala bossar och upplev en fängslande berättelse i det här enorma rollspelet. Utforska en vidsträckt, sammankopplad värld Färdas mellan två stora, parallella världar – de levandes och de dödas riken. Var och en har sina egna vägar, hemligheter, skatter och fiender. Bemästra snabba, svåra strider Välj mellan hundratals unika vapen, från tunga slagor till snabba armborst, eller byt metall mot magi och anfall med förödande krafter. Skriv din historia Anpassa din karaktärs utseende innan du väljer en av nio olika karaktärsklasser. Vilken startväg du än väljer kan du utveckla din egen spelstil genom att uppgradera attribut och vapen. Förenas online Upplev kampanjen ensam eller slå följe med andra spelare i samarbetsläget online. Ni kan resa tillsammans så länge ni vill, och kan välja att spara era gemensamma framsteg eller inte. Eller använd ditt gratis kompispass för att bjuda in vem som helst att spela med dig, även personer som inte själva har spelet. Över 70 uppdateringar Innehåller över 70 uppdateringar, inklusive den hyllade version 2.0, som förbättrar spelupplevelsen med ett omgjort stridssystem, förbättrad prestanda, gedigen svårighetsjusterintg, flera nya uppdrag och lägen samt massor av finputsningar.