YAKUZA Series Starter Pack
Kliv fram och starta dina actionfyllda fightingäventyr i Japan som Kazuma Kiryu, en legendarisk Yakuza känd som ”Dragon of Dojima”, medan han kämpar frenetiskt för att skydda dem han älskar. Detta paket innehåller remastrade versioner av de två spel som startade den kritikerhyllade serien. Yakuza Kiwami – ta på dig skulden för mordet på en ligaboss och lämna fängelset 10 år senare när Yakuza-klanerna är på gränsen till ett inbördeskrig. Ge dig ut dig på en intensiv resa med uppoffringar, förräderi och kärlek, pådriven av dina nävar och din okuvliga vilja. Yakuza Kiwami 2 – möt den ambitiösa och dödliga fienden känd som ”Dragon of Kansai” under ett totalt krig mellan rivaliserande Yakuza-klaner där de två legendariska drakarna möts och endast en kan överleva.