Slå dig samman med den modige Sir Lootalot på hans episka uppdrag i detta lilla äventyr. Utforska och slå dig fram genom fyra fängelsehålor fyllda med farliga fällor, kluriga pussel och magiska föremål. Överlev alla fyra fängelsehålor genom att låsa upp nya färdigheter och föremål som kan hjälpa Sir Lootalot att besegra sina fiender. Knightin’+ är ett klassiskt äventyrsspel som är inspirerat av flera av de fantastiska mästerverken från 90-talet. Innehåller: * Klassiskt äventyrsspel * Lättvindig berättelse (som inte alls bör tas på allvar) * Snygg pixel-grafik * Digga loss till bra och originellt soundtrack medan du utforskar!