I Have No Mouth, and I Must Scream
FEM FÖRDÖMDA SJÄLAR Djupt begravda i jordens mitt, fångade i en galen dators innanmäte de senaste etthundranio åren. Gorrister den självmordsbenägne enstöringen, Benny den stympade besten, Ellen den hysteriska fobikern, Nimdok den hemlighetsfulle sadisten, Ted den paranoida cynikern. EN UTMANING Äventyret kastar dig in i de fem människornas plågade och dolda förflutna. Utforska deras mörkaste rädslor. Överlista superdatorn AM i ett spel av psykologisk krigföring. Störande, fängslande. Ett äventyr du inte kommer att glömma i första taget!