Call of the Sea
Året är 1934, och skådeplatsen ett avlägset område i södra Stilla havet. Norah har korsat oceanen för att hitta sin försvunna makes expedition och hamnat i ett vackert öparadis: en okänd, bortglömd plats där en gammal civilisation en gång frodades. Vilka hemligheter ligger begravda här? Vad upptäcker Norah i sin jakt på sanningen? UTFORSKA ETT PARADIS Ta dig runt på en häpnadsväckande vacker tropisk ö som byggts upp sten för sten i Unreal Engine 4 och kryllar av otroliga omgivningar, försvunna ruiner och dolda mysterier. MÖT NORAH Upplev ett fint karaktärsporträtt av en kvinna som vill veta varför hennes make försvunnit och vem hon själv är. Rösten görs av Cissy Jones (Firewatch, The Walking Dead: Season 1). GRÄV DJUPARE OCH DJUPARE Ge dig ut på ett berättelsedrivet, känslomässigt äventyr fullt av spänning och overkliga överraskningar. LÄGG IHOP TVÅ OCH TVÅ Undersök ledtrådarna som lämnats kvar efter en tidigare resa, lägg ihop pusselbitarna och lös en rad kluriga tankenötter.