Five Nights at Freddy's: Security Breach
NÄSTA KAPITEL AV SKRÄCKEN Five Nights at Freddy’s: Security Breach är den senaste delen i den familjevänliga skräckserien som hänfört miljoner spelare världen över. Spela som Gregory, en pojke som blir inlåst på Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex över natten. Gregory måste överleva en natt bland snudd på ostoppbara nya versioner av Five Nights at Freddy’s-karaktärerna och nya fasansfulla hot, men får hjälp av självaste Freddy Fazbear. JÄGARE OCH BYTE – När nattprotokollen aktiveras börjar animatronerna på Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex jaga inkräktare. Glamrock Chica, Roxanne Wolf, Montgomery Gator och vakten Vanessa kommer att vända upp och ner på varje sockervaddspizzastånd om så behövs. Det är en dålig idé att vara kvar på samma ställe länge. ANPASSA DIG OCH ÖVERLEV – Använd byggnadens övervakningskameror för att undersöka lokalerna och planera din väg genom faran. Vält färgburkar och leksaker för att avleda fienderna, men se till att smita innan de kommer dit. Hitta gömställen och låt faran dra förbi, eller försök springa ifrån den. Spela som du vill, men var beredd på att anpassa dig. UTFORSKA OCH UPPTÄCK – Freddy Fazbear’s Mega Pizzaplex har många olika attraktioner för gästerna – Monty Golf, Roxy Raceway, Bonnie Bowl, kloakerna och… vänta, kloakerna? Pizzaplex är enormt, med mycket att upptäcka.