CUBERS: ARENA
CUBERS: Arena är en elektrifierande arenakamp/twin-stick slasher-spel. Spela som Baller, en slav som kämpar sig igenom en rad gladiatorer för att återta sin frihet. Mångfacetterade och uppslukande spellägen; Fyra arenor med unikt tema, alla med sina egna atmosfäriska effekter och fiender, förstörbara miljöer och bosskamper i Kampanjläget. En omfattande serie av multiplayer (och solo!) minispel! Välj bland ett arsenal av över 100 unika vapen och färdigheter för att bekämpa fiendevågor. "Free for all" - vänliga eldsystem som innebär att fällor och fiender kan skada alla, vilket möjliggör komplexa taktiska alternativ. Observera och planera vem som ska besegras först och vem som oväntat kommer att hjälpa dig i striden! Dynamisk 360 stridsupplevelse. Piska fiender och rör dig i valfri riktning. Flytande spelande innebär att spelare har mer kontroll. Få poäng genom att spela kampanjläge och minispel. Tävla med andra spelare om högsta poäng på ledarlistan!