Guilt Battle Arena
Kan du göra skillnad med bara en kula? Guilt Battle Arena är ett intensivt, lokalt partyspel för 1 till 4 spelare. Gör plats för dina vänner i soffan, välj en supergullig karaktär och vrid upp tävlingsandan till 11! Tävla mot AI-motståndare eller familj och vänner i intensiva soffstrider. Och om du vill vinna får du inte glömma inte att plocka upp kulan igen efter att du skjutit iväg den! Innehåll: * Njut av den lekfulla stilen med sju spellägen. Skicka runt en bomb eller spela fånga flaggan med kanoner. Kan du undvika regnet med oövervinneliga hönor? * Öka spänning med upp till sex staplingsbara spelmodifierare: vill du prova ryggraketer och sedan göra alla osynliga? Kör hårt! * Nu med botar. Är du så bra att ingen vill spela mot dig? Få se om du är tillräckligt duktig för att besegra de här vansinniga botarna! * Välj en karaktär bland 63 knasiga kostymer! * Bringa fred till galaxen genom att besegra Förskräckliga Domarens ändlösa horder med undersåtar!