Regalia: Of Men and Monarchs - Royal Edition
Regalia: Of Men and Monarchs är ett taktiskt rollspel om återuppbyggnaden av ett fallet kungadöme. Ge dig ut på ett äventyr som liknar de bästa jrpg-upplevelserna – samla en grupp tappra individer, hantera dina riken, forma allianser och utplåna dina fiender i utmanande omgångsbaserad strider! När din far går bort lämnar han ett underbart land långt i fjärran till dig, men det finns en hake: det är skuldsatt ned till minsta gruskorn! Via lite gammalt hederligt äventyrande måste du återställa familjearvet och tronen till dess fornstora dagar! INNEHÅLL - Utforska en värld med robusta omgångsbaserade strider, varierade uppdrag och distinkta bossar. - Lär känna massvis med färggranna och orädda karaktärer som kommer att hjälpa dig på vägen. - Humor i mängder och en hel del annat episkt. Ett ord: samurajdvärgar. - Timtals med utmanande spelmoment inspirerade av de bästa jrpg-ögonblicken.