The Metronomicon: Slay the Dance Floor Deluxe Edition
Rädda världen från magiska partymonster! The Metronomicon ger dig kontrollen över åtta nya mästare inom rytmkampsportens konst för att utkämpa musikaliska strider mot en armé av färgstarka hjältar och skurkar i ett fullfjädrat storyläge. Kontrollera upp till fyra hjältar samtidigt och låt dem kasta mäktiga besvärjelser, ge bonusar till sina lagkamrater och krossa sina motståndare med grymma danssteg för att plundra dem på magiskt byte. Hur effektivt ditt gäng är hänger helt på rytmen, så sätt på dig dansbyxorna, sätt snurr på farsans diskokula och gör dig redo för The Metronomicon. Förresten, nämnde jag co-op-läget? Ingenting går upp mot en beväpnad danspartner. Med musik av Jimmy Urine från Mindless Self Indulgence, Shiny Toy Guns, Perturbator, YACHT, och många, många fler!