The Experiment: Escape Room
"The Experiment" är ett pusselspel med flera spelare i ett rymningsrum! Det kan spelas på tävling, i samarbete eller solo. Berättelse När du besöker en välrenommerad läkare märker du att något är fel på hans kontor. Innan du förstår vad som händer, ger han dig droger och du somnar. När du vaknar sitter du på en stol i bakre rummet, låst och oförmögen att ta dig ut ur byggnaden. Du kan se att doktorn håller på med något slags experiment på djur och människor och du är hans nästa försöksperson! Kan du lista ut vad som pågår och fly innan det är för sent? Flera spelare Samla upp till 6 personer och spela som ett lag som försöker lösa pussel eller prova "Versus"-läget, där varje spelare är inlåst ensam och försöker fly från rummet innan de andra gör det!