Gigantosaurus: Dino Sports
Gör dig redo för Giganto-spelen, en vrålkul sportfest för upp till fyra dinosaurier! Spela som Mazu, Rocky, Bill och Liten och tävla i åtta små spel. Flyg genom öknen, åk över glaciärerna, skjut mål med bär och mer därtill. Men se upp – självaste Giganto kanske dundrar in! De många spellägena låter dig skapa egna turneringar, tävla mot AI-motståndare eller samla gänget för att spela på samma skärm. Kan du få flest medaljer och vinna super-Giganto-ananasen?