Skautfold: Shrouded in Sanity
Händelserna utspelar sig i ett alternativt 1897 i Britannias Himmelska rike. Ditt kontrakt beordrar dig att undanröja orsaken till den onaturliga dimma som innesluter Berelai-herrgården. Utforska godsets hemligheter när du söker efter svar bland de våldsamma invånarna. En mystisk och motbjudande galenskap har kommit över tjänarna som irrar runt i salarna och attackerar allt de ser, för deras galenskap kommer ur en djup förståelse av kosmisk meningslöshet. Till skydd mot de skräckinjagande synerna har du din Iaito-käpp och din Waltham A9 handkanon. Dina skador kan läkas av dina Vitae-brygder. Var försiktig, för oavsett vilka utomvärldsliga händelser som har utspelat sig kommer ditt förstånd sättas på prov i denna hungriga, slukande dimma.