Cricket 24: The Official Game Of The Ashes
Cricket 24 är kulmen av ett decenniums utveckling av cricketspel och inkluderar lag från världens alla hörn. Spelare kommer att kunna ta sig an stora cricketnationer, som Australien och England i officiella Ashes, Västindien, Nya Zealand, Irland och fler, och för första gången någonsin dessutom professionella, indiska T20-lag. Och allt detta på fler än 50 detaljerade arenor. Cricket 24 är den mest kompletta spelsimulationen av cricket någonsin. Cricket 24: Vi skapar det mest realistiska cricketspelet någonsin! – The Ashes: Cricket 24 kommer att inkludera cricketens största rivalitet: The Ashes. Detaljerade mellansekvenser låter spelaren leva sig in i stunden under Ashes-turneringens gång. Känn dig som en del av laget, med presskonferenser och lagträningar. Unika referat låter dig leva dig in i Ashes till fullo. Upplev The Ashes som en enda spelare eller som Australien eller England. – Officiella licenser: över 300 spelare med fullständig fotogrammetri. Stora cricketnationer, som Australien, England, Västindien, Nya Zealand, Irland och fler. De största turneringarna, inklusive The Ashes, KFC BBL och Weber WBBL, The Hundred, Carribean Premier League och ett antal professionella lag från Indian T20, såväl som fler än 50 mycket detaljerade, officiella arenor. – Karriärsläge: följ med på din spelares resa från klubbspelare till den internationella cricketscenen, och utveckla dina förmågor medan du får alltfler fans i takt med att du fulländar din skicklighet för att bli cricketens nästa stora genombrott. Cricket 24 ger mer kontroll till spelaren vad gäller att bestämma sitt öde: bli en hjälte i kortform, fokusera på testlaget eller försök att balansera båda på vägen mot att bli ett av cricketens stjärnskott. – Ny utemannakontroller: ett helt renoverat utemannasystem för att tillhandahålla de mest realistiska och responsiva utemannakontrollerna någonsin i ett cricketspel.