Family Mysteries Collection
Denna bunt innehåller: - Family Mysteries: Poisonous Promises En underhållande insikt i en värld med en utsvävande elit, förföriska kvinnor och korrupta poliser, där makten är den ultimata valutan. Det här är en spännande introduktion till den helt nya serien Hidden Object Game som konkurrerar med de bästa inom polisdrama. Ständiga faror, imponerande omgivningar och en unik rytm i den glamorösa men dödliga staden, som framkallar en fantasifylld nostalgi för klassiska TV-hits som Miami Vice, Beverly Hills Cop och CSI. - Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow En falskt beskylld vetenskapsman reser genom tiden för att rädda sin älskade fru och avslöja kidnapparens identitet. Hitta gömda föremål i den postapokalyptiska världen, lös cyberpunkspussel och omfamna framtiden som är fylld av äventyr! Den andra delen i Family Mysteries-serien introducerar en postapokalyptisk vision om en dystopisk framtid där mänskligheten är på väg att dö ut. Du kommer att ha att göra med högteknologisk och upprorisk mjukvara såväl som ett gäng olika utmanande gåtor och - som vanligt - krävande gömda föremålsscener. - Family Mysteries 3: Criminal Mindset Anta rollen som en berömd forskare som dras in i ett farligt spel med målet att rädda mänskligheten och avslöja familjens hemlighet. Gör dig beredd på ett spännande äventyr med experiment, mysterier och spionage! Det tredje avsnittet av serien Family Mysteries kastar dig huvudstupa i ett hav av action, dubbelagenter, hjärntvättade patienter, grumliga experiment, nördar och konspirationsteorier. Ett spännande exempel på en spionroman med övertoner av X-Files, som tillfredsställer även genrens mest kräsna fans alt eftersom berättelsen utvecklas i en rasande takt och håller dig på högspänning till den allra sista minuten!