Gangs of Sherwood
Gangs of Sherwood är ett actionspel med samarbete för 1–4 spelare, och utspelar sig i en nytolkning av Robin Hoods värld. Genom kraften hos de vises stenar är sheriffen av Nottinghams arméer nu starkare än någonsin, och folket i England har aldrig varit så förtryckta ... LED UPPRORET Spela som Robin, Marian, broder Tuck eller lille John – fyra hjältar med unika, helt anpassningsbara spelstilar – och ge dig ut på jakt efter rikedomar att plundra så att du kan ge dem till de fattiga. Vägen från Sherwoodskogen till sheriffens flygande slott är full med horder av fiender. Kombinera stridsstilarna hos de olika hjältarna för att omkullkasta tyrannens planer och slåss mot soldater med förhöjd prestationsförmåga, otroliga krigsmaskiner och skräckinjagande bossar som står i din väg. STJÄL FRÅN DE RIKA FÖR ATT GE TILL DE FATTIGA ... OCH UTRUSTA DIG SJÄLV! Förbättra ditt rykte genom att rädda oskyldiga och ge ditt byte till folket för att låsa upp nya uppgraderingar och ännu mer förödande kombos. Spendera ditt resterande guld hos köpmän för att uppgradera din utrustning och skräddarsy dina förmågor för att matcha din stridsstil. SAMARBETSACTION FÖR UPP TILL 4 SPELARE Träffa med mer och mer imponerande kombos och samarbeta med andra medlemmar i teamet för att uppnå otroligt tillfredsställande kombos. Träffa dina vänner i gömstället och ta fram den bästa strategin för att anpassa er till uppdragens omständigheter, och testa dem sedan på slagfältet.