Takotan
Mänsklighetens sista hopp har tentakler! Världen har invaderats av en utomjordisk styrka. På randen till utrotning skickar mänskligheten ut ett nödrop! Takotan är ett retroinspirerat 16-bits shoot’em up-spel. Rädda världen från rymdinvasionen genom att ducka, skjuta och smita dig igenom de åtta actionpackade nivåerna som alla styrs av lömska bossar! Samla på dig power-ups – som lasrar, bowlingklot och ninjastjärnor – för att besegra fiender och försvara planeten.