Förbeställ nu och få Void DOOM Slayer-utseendet vid lanseringen. Få ett försprång i kriget mot demonerna med Premium Edition, som ger upp till 2 dagars tidig åtkomst* och DLC till kampanjen**. Du får även tillgång till en digital konstbok, ett digitalt soundtrack och Divinity-utseendepaketet, som innehåller matchande utseenden till DOOM Slayer, draken och Atlan. INNEHÅLLER: - Grundspelet (digital kod) - Upp till 2 dagars tidig åtkomst - DLC till kampanjen - Konstbok och soundtrack (digitala) - Divinity-utseendepaket *Faktisk speltid beror på köpdatum och eventuella tidszonskillnader, och kan påverkas av driftstörningar. **DLC:ts lanseringsdatum meddelas senare. BLI DOOM SLAYER I ETT MEDELTIDA KRIG MOT HELVETET DOOM: The Dark Ages är prologen till kritikerrosade DOOM (2016) och DOOM Eternal, och skildrar en episk historia värdig legenden om DOOM Slayer. I det tredje spelet i den moderna DOOM-serien får du snöra på dig DOOM Slayers blodiga kängor i ett mörkt och otäckt medeltida krig mot helvetet. DOOM: The Dark Ages är ett mörkt fantasy- och scifi-spel för en spelare, med de glödheta strider och den spektakulära grafik som DOOM-serien är känd för – allt presenterat i den senaste idTech-motorn. RES DIG OCH KÄMPA Utplåna fiender i rollen som gudars och kungars supervapen med förödande favoriter som Super Shotgun och helt nya benknäckande vapen, som den mångsidiga Shield Saw. Utkämpa strider på de demonhärjade slagfälten i de hänsynslösa strider DOOM är känt för. Flyg på den skräckinjagande mechadraken, utkämpa storslagna strider med den enorma Atlan-mechan och gör slarvsylta av demonerna med det förbättrade avrättningssystemet. Slayer är den enda mäktig nog att använda de här förödande verktygen. HÄRSKA ÖVER HELVETET DOOM Slayer tjänar gudar och kungar som ett supervapen, och driver bort demonhorder vars ledare försöker förgöra honom och bli världens mest fruktade. Se en legend födas när Slayer tar sig an helvetet och vänder kriget. UPPTÄCK OKÄNDA VÄRLDAR I kampen för att krossa helvetets legioner måste Slayer ta striden till helt nya världar. Mysterier, utmaningar och belöningar väntar i skuggorna bland slottsruiner, episka slagfält, mörka skogar, uråldriga helveteslandskap och världar bortom vår egen. Använd den hänsynslösa Shield Saw för att hugga dig fram genom en mörk värld full av faror och hemligheter, med id Softwares största banor hittills.