Var den första ur portarna! Förbeställ Monster Energy Supercross 25 - Special Edition och få: - Det fullständiga spelet - Season Pass för att ta din Supercross-upplevelse till en högre nivå, så fort dess innehåll blir tillgänglig - 2 Anpassnings-DLCs: Stars & Stripes Pack och Touchdown Pack - 3 dagar tidigare tillgång Gör dig redo för den officiella Supercross-säsongen 2025 med Monster Energy Supercross 25! Upplev spänningen av att tävla på nydesignade banor som återspeglar verkliga tävlingar och tävla mot den senaste uppställningen av professionella förare. Staka ut din egen väg med ett förnyat karriärsläge fullt av intensiva tävlingar, rivalitet och strategiska val. Tack vare Unreal Engine 5 kan du njuta av en förnyad spelupplevelse med realistisk fysik och dynamisk banutveckling som gör varje varv unikt och utmanande. Bemästra spelet med hjälp av öppna övningsmoment, en innehållsrik wiki och neuraltekniska fordonshjälpmedel. Anpassa din upplevelse med avancerade redigeringsverktyg och dela dina skapelser på olika plattformar. Dessutom har spelet fullt crossplaystöd för globala tävlingar i de uppslukande flerspelarlägena online, oberoende av plattform och oavsett om du deltar i avslappnade tävlingar eller kämpar om att toppa rankningslistorna. All innehåll som ingår i Season Pass kommer vara tillgängliga till september 2025.