Double Kick Heroes
Double Kick Heroes förenar skjut- och rytmspel. Berättelseläget Du måste döda monster med din bil (en Gundillac) för att överleva på vägen till helvetet. Kämpa dig igenom 30 banor av galenskap för att komma undan den här mardrömmen. Endast metal kan rädda ditt band! Arkadläget Hoppa in i spänningen och spela dina favoritbanor från spelet. Innehåll - Spöa zombier med galen metal! - 30 helt j*vla otroliga metallåtar av en legendarisk spel- och metalkompositör. - Lås upp ny utrustning och pimpa bilen. - Rodriguez-inspirerad bakgrundshistoria om att vara galna killar och tjejer som lever för sex, droger och heavy metal - Explosioner, rebeller, miliser, odöda, fortkörning, galenskap, apokalyps. Redo att ge dig ut på vägen? - Den bästa j*vla kombinationen av metal och rytmspel. Vad mer kan man önska?