Stunt Kite Party
Välj mellan åtta spelbara karaktärer och flyg din drake i fyra vackra miljöer, där du kan utmana dina vänner i färdiga matcher eller turneringar som du skapar själv. Du kan även spela själv mot AI-styrda karaktärer i ett trevligt berättarläge där du kan upptäcka mer om den underbara världen i Stunt Kite Party. Medan du tar dina första steg mot att bli professionell drakflygare får du reda på att drakflygning har förbjudits i Big City. Hur är det möjligt? Stå upp för rätten att flyga drake medan du upplever mängder av spännande äventyr och träffar nya vänner. Tillsammans gör ni drakflygning populärt igen.