Papetura
Hjälp två små varelser, Pape och Tura, vars hus är på väg att brinna ner. Utforska den mystiska världen som handtillverkats helt och hållet med papper. Förundras över skönheten i skuggornas arkitektur när du pekar och klickar dig fram i det här säregna äventyret. Samla mod och stå stark mot mörkret och de flammande monster som hotar ditt pappersparadis. Papetura är ett kärleksbrev till pappersvikarkonsten och klassiska äventyrsspel. Känn hur du transporteras till en fantasivärld du aldrig lär vilja lämna när du lyssnar på den mjuka och sköra musiken som kompositören Floex skapat.