DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Förbeställningsbonus: - Protagonist's costume "Nameless Warrior Garb" En Wo Long: Fallen Dynasty-samarbetsdräkt som kan bäras i spelet. Obs! Den här bonusen kan gå att hämta gratis eller köpa vid ett senare datum. Bonus för tidigt köp: - Early Works Soundtrack Collection (Digital Edition) Ett soundtrack med totalt 191 musikspår från serien, med bakgrundsmusik från spel från DYNASTY WARRIORS 2 till DYNASTY WARRIORS 5 Empires, samt Omega Forces första spel DYNASTY WARRIORS. Soundtracket kan spelas genom att öppna huvudmenyn, gå till Special Content, sedan Music och välja Early Works Soundtrack Collection. Obs! - Förköpsbonusen är tillgänglig för alla som förbeställer eller köper spelet före 30 januari 2025. - Soundtracket innehåller innehåll som även går att köpa på streamingsidor för musik. Den här bonusen kan gå att hämta gratis eller köpa som tilläggsinnehåll till det här spelet vid ett senare datum. Kasta dig in i striderna som en namnlös hjälte i de tre kungarikena. ・ Seriens mest hisnande action Slagfält fulla av spänning där du kämpar mot enorma arméer som sträcker sig så långt ögat når. Hur hanterar du anstormningen av fiender? Dina militära färdigheter tjänar dig väl när du kämpar sida vid sida med dina allierade i de taktiska strider som är unika för DYNASTY WARRIORS-serien och upplever seriens mest hisnande action. ・ En ny version av de tre kungarikena, genom en ny huvudpersons ögon Berättelsen om de tre kungarikena utspelar sig i det vidsträckta Kina, där olika hjältars viljor möts. Upplev den här magnifika och förföriska världen genom en namnlös hjältes ögon. Obs! Det går även att köpa DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition. Bekräfta att du har valt rätt produkt innan du köper spelet. Obs! Bilderna är från en version under utveckling. Slutprodukten kan skilja sig från bilderna. Obs! Om ett tillägg installeras medan spelet körs blir det tillgängligt när du återvänder till titelskärmen.