Kara Fantasy
Föreställ dig en värld där varje steg öppnar dörren till okända land, där varje vindpust viskar uråldriga trollformler. I denna värld, där kungarikets öde står på spel, tar du rollen som Hiro, en ung och modig livvakt vars öde oväntat sammanflätas med hans livs största utmaning – räddningen av prinsessan Kara, kidnappad av mörka krafter från sitt kungliga hem. Ge dig ut på en resa där varje hörn döljer faror och varje skugga kan få liv. Din väg kommer att kantas av utmaningar: från strider mot lömska monster till att lösa uråldriga gåtor som vaktar hemligheterna för att passera till nästa port. Ditt arsenal inkluderar svärd, bågar, bumeranger, magiska stavar och bomber. Besök en smed för att uppgradera dina vapen och utrustning, bli starkare genom att köpa resurser i en lokal butik och upptäck alkemiens uråldriga hemligheter genom att skapa drycker hos en vis häxa. Kan du samla kristallerna som är nyckeln till portalerna som leder till prinsessan Kara? Funktioner: * Karaktärsutveckling: Samla resurser, uppgradera vapen och rustning samt skapa kraftfulla drycker för din resa! * Gåtor och strider: Nivåerna är fyllda med olika pussel och monsterstrider som kräver både strategiskt tänkande och skicklighet. * Vapenarsenal: Till ditt förfogande finns svärd, bågar, bumeranger, magiska stavar och bomber för att bekämpa fiender. * Många fiender: Spelare måste slåss mot sniglar, skelett, orcher, goblins, spindlar, råttor, demoner och andra grymma monster. * Res genom skogsvärldar: För att rädda prinsessan Kara måste Hiro ta sig igenom fem unika skogsvärldar och klara av 30 nivåer, var och en med sina egna utmaningar och fiender.