Polimines Deluxe
Polimines Deluxe kombinerar Minesweeper och Nonograms för en fängslande pusselupplevelse. Fördjupa dig i ett svårt spel där logiskt tänkande är nyckeln och dolda mönster finns överallt. Alla nivåer är designade för hand så att det aldrig är nödvändigt att gissa.