Gangs of Sherwood – Lionheart Edition
Få ut det mesta av ditt äventyr i Gangs of Sherwood med prestigefyllda Lionheart Edition. Inkluderar: – Lionheart Skin Set: Visa stolt upp kung Rikard Lejonhjärtas färger i ditt korståg mot inkräktaren som förtrycker England. Detta set innehåller 4 exklusiva designer för kostymer, rustningar och vapen till spelets hjältar. – Alan-a-Dale Alternative Skin: Gängets trubadur och dockspelare har fler än en kostym i rockärmen. Han kommer att se fantastisk ut varje gång ni träffas under äventyret och i ert gömställe. – Digital Artbook: Dyk ner i Gangs of Sherwoods sience fantasy-värld genom att bläddra genom detta häfte, fullt av exklusiva illustrationer från spelet och detaljer om denna omtolkning av legenden. – Digital Soundtrack: Lyssna på spelets soundtrack närhelst du vill. Gangs of Sherwood är ett explosivt actionspel för 1 till 4 spelare som utspelar sig i en nytolkning av Robin Hoods värld. Med hjälp av kraften hos de vises stenar är sheriffen av Nottinghams arméer nu starkare än någonsin, och Englands invånare har aldrig varit så förtryckta ... LED UPPRORET Spela som Robin, Marian, broder Tuck eller lille John – fyra hjältar med unika, anpassningsbara spelstilar – och ge dig ut för att ta från de rika för att frigöra folket. Från Sherwoods skogar till sheriffens flygande slott kommer otroliga fiender att stå i din väg. Kombinera de olika hjältarnas stridsstilar för att grusa tyrannens planer och slåss mot soldater med förhöjd prestationsförmåga, otroliga krigsmaskiner och skräckinjagande bossar du drabbar samman med på vägen framåt. STJÄL FRÅN DE RIKA FÖR ATT GE TILL DE FATTIGA ... OCH UTRUSTA DIG SJÄLV! Förbättra ditt rykte genom att rädda oskyldiga för att låsa upp nya uppgraderingar och ännu mer förödande kombos. Spendera ditt surt förvärvade guld hos köpmän för att uppgradera din utrustning och skräddarsy dina förmågor för att matcha din stridsstil. SAMARBETSACTION FÖR UPP TILL 4 SPELARE Träffa med fler och fler imponerande kombos, och samarbeta med andra medlemmar i teamet för att lyckas med otroligt tillfredsställande kombos. Sammanstråla med dina vänner i gömstället och ta fram den bästa strategin för att anpassa er till uppdragens omständigheter, och sätt den sedan på prov på slagfältet.