Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest
Utforska myter och monster i Europas sista vildmark. Spela som Maia, som har åkt till den uråldriga Białowieża-skogen för att gräva i sin familjs historia. Besök verkliga platser fulla av mysterier och krafter. Se naturens konflikt med teknik och girighet med egna ögon. Werewolf: The Apocalypse — Heart of the Forest anpassar spelmekaniken från det legendariska spelet som utspelar sig i World of Darkness-universumet för att efterlikna ett klassiskt rollspel. Det är anpassat för både World of Darkness-veteraner och nybörjare som vill uppleva ett omfattande och hyllat universum. Upptäck vackra collage som kombinerar handritade karaktärer med bilder på verkliga platser för att väcka fantasin till liv. Ta tuffa beslut som ofta får dramatiska konsekvenser. Rädsla predikas framför ilska, men rädsla löser ingenting. Vrede får saker gjorda.