Turret Rampage
Besegra vågor av underjordiska inkräktare med snabbtänkt strategi i en blandning av tornförsvar och shoot'em up-action! Försvara mänskligheten mot underjordiska monster som det sista kvarvarande tornet! Turret Rampage är ett shoot'em up-spel med inslag av tornförsvar. Du är ett försvarstorn och den enda kvarvarande enheten som står mellan återstoden av mänskligheten och de våldsamma underjordiska inkräktarna. Avvärj vågor av fiender genom att snabbt flytta dig mellan deras tunnlar och använda rätt vapen för varje fiende. Ju mer du retar upp de märkliga varelserna, desto starkare blir styrkorna de skickar för att bryta igenom ditt försvar. Använd snabbtänkt strategi, en mångsidig arsenal av skottyper och till och med en artificiell jordbävning för att överleva vågor av elakingar och ta dig djupare ner under jorden!