Upplev två av de bästa spelen från SEGA – Oavbruten spelglädje i högt tempo för alla åldrar och spelare. Super Monkey Ball: Banana Blitz HD – Upplev magin i ett av de mest älskade spelen i serien, nu remastrat i HD! Återvänd till den fantastiska världen i Super Monkey Ball och ta tillbaka dina bananer från den utomjordiska piratkungen Captain Crabuchin. Tävla genom 100 färgstarka nivåer och utmana vänner och familj på 10 av de mest populära partyspelen! Känner du dig som den snabbaste och smidigaste apan av alla? Team Sonic Racing – De bästa delarna av arkadspel och snabb tävlingsracing. Möt dina vänner i intensiv flerspelarracing, tävla tillsammans i fantastiska världar och samarbeta som ett team genom att dela kraft- och hastighetsökningar. Skapa din egen tävlingsstil – välj mellan tre distinkta karaktärstyper och lås upp spelförändrande anpassningsalternativ för fordonen anpassade till din spelstil.