The Suicide of Rachel Foster + Artbook
Denna utgåva innehåller ”The Suicide of Rachel Foster” samt konstboken för spelet. 1993 LEWIS & CLARK COUNTY, MONTANA, USA För tio år sedan lämnade tonåringen Nicole och hennes mamma familjehotellet efter att ha upptäckt pappa Leonards affär och graviditet med Rachel, en flicka i hennes egen ålder som så småningom begick självmord. Nu när båda hennes föräldrar gått bort, hoppas Nicole kunna uppfylla sin mors sista vilja. Att sälja hotellet och gottgöra Rachels släktingar. Hon återvänder till hotellet med familjens advokat för att undersöka den förfallna byggnaden. När vädret oväntat blir sämre finns det inget sätt för Nicole att lämna den stora bergsstugan, och hon finner stöd i Irving, en ung FEMA-agent, med hjälp av en av de första radiotelefonerna som någonsin byggts. Med hans hjälp börjar Nicole undersöka ett mysterium som går mycket djupare än vad människorna i dalen trott. En berättelse om liv och död där melankolin och nostalgin blandas med en spännande spökhistoria.