Kao the Kangaroo A Well Good Bundle
Den första expansionen till Kao The Kangaroo är här! Och den är Well-digt bra! DLC-paketet Oh Well! innehåller 5 nya Eternal Wells att erövra och 5 nya kusliga dräkter, vilket ger Kao mycket att smaka på!