The Magister
The Magister är ett mordmysterie spelkortstrids-rollspel. Bygg ut och skräddarsy din kortlek för att strida, eller använda "Taktisk diplomati" för att pacificera de som står i din väg. Samla ledtrådar och upptäck motiv medan du undersöker din föregångares död, för att slutligen avmaskera den skyldige.