SnowRunner - 3-Year Anniversary Edition
SnowRunners 3-Year Anniversary Edition innehåller grundspelet och även passen för år 1, 2 och 3. Gör dig redo för den ultimata offroadupplevelsen! I SnowRunner får du sätta dig bakom ratten på kraftfulla fordon och hantera extrema utomhusmiljöer i den mest avancerade terrängsimuleringen någonsin. Kör över 60 fordon från märken som Ford, Chevrolet och Freightliner och sätt din prägel på en vild och öppen värld. Kör i gyttja, forsande vatten, snö och på frusna sjöar för att klara riskfyllda kontrakt och uppdrag. Expandera och specialanpassa din fordonssamling med ett flertal olika uppgraderingar och tillbehör, som t.ex. avgassnorkel för djupare vatten eller kedjor för snökörning. Kör solo eller spela tillsammans med fyra andra spelare! - Ta dig an extrema miljöer med en högavancerad fysikmotor - Lås upp över 60 unika fordon som du kan uppgradera och anpassa - Klara dussintals utmanande uppdrag i en sammanhängande värld - Spela solo eller i samarbetsläget med fyra andra spelare Vissa av spelets funktioner, inklusive mods, kanske inte är tillgängliga via ett Xbox-barnkonto. Hos Xbox innebär ett barn en spelare under 13 års ålder, om inte lokala lagar specificerar något annat.