Harry Potter: Quidditch Champions
Firebolt Supreme-kvastutseende ingår vid förbokning. Nu lyfter nästa kapitel! Lev dig in i quidditch magiska värld – spela själv eller dela magin med nära och kära. UPPFYLL DINA QUIDDITCH-DRÖMMAR Ta till skyarna som en av de klassiska positionerna – jagare, sökare, vaktare eller slagman – var och en med sin egen spelstil. Flyg in på legendariska quidditch-arenor och över kartor som visar upp helt nya delar av trolldomsvärlden. FLERA SPELSÄTT Karriärläge: Gå från trädgårdsmatcher vid Kråkboet till intensiva uppgörelser vid världsmästerskapen – bli mästare antingen själv eller med upp till tre vänner online. Uppvisningsmatcher: Välj lag, karta och svårighetsgrad och spela ensam eller i lag om upp till 3 online. Spelare mot spelare: Visa vad du går för i tävlingsmatcher mot andra quidditch-lag online. QUIDDITCH PÅ DITT SÄTT Anpassa din upplevelse: Gå upp i nivå och använd färdighetspoäng för att anpassa din spelstil för varje roll. Byt flygstil genom att växla mellan olika kvastar som även går att uppgradera. Spela som dig själv eller klassiska Harry Potter-karaktärer: Kosmetiska anpassningsalternativ och klassiska karaktärer låter dig uttrycka din personlighet under matcherna.