How to Fool a Liar King Remastered
Sagan tar vid där berättelsen i ”How to Take Off Your Mask” slutar. Vår hjältinna, Regina, hamnar med magins hjälp i kungariket Eroolia. Hon har ingen aning om hur hon hamnade i Eroolia, där hon snart träffar Juli och hans kamrater, som hon bestämmer sig för att följa på deras resa till Laarz, ett land befolkat av kattmänniskor. Kommer hon att lista ut hur hon kan ta sig hem igen? Eller kommer hon att förälska sig innan dess? Är Reginas närvaro i Eroolia en olyckshändelse eller finns det ett syfte med det? Kan hon lita på Juli som verkar vara full av hemligheter? INNEHÅLL * Visuell fantasyroman med japanska röstskådespelare * Vacker mangakonst * Dina val påverkar berättelsen * Medryckande ledmotiv med sång * Nytt spel i serien How to Take Off Your Mask Remastered. Man behöver inte ha spelat det tidigare spelet för att förstå berättelsen.