Geometric Sniper - Blood in Paris
Som prickskytt måste du vara noggrann med detaljer och hitta det perfekta ögonblicket att skjuta. Dina mål vet att de är jagade och försöker gömma sig. Ha tålamodet att hitta det perfekta tillfället och memorera informationen om varje uppdrag. Spellägen: Äventyr: I de tio uppdragen räknas varje detalj. Läs uppdragsinformationen noggrannt och hitta det perfekta tillfället. Elit: Klara de tio äventyrsuppdragen utan zoom och precision. Legosoldat: Ha kul med nya utmaningar och tjäna pengar för att betala skadestånd till familjer tillhörande de civila du råkade döda under uppdragen. Överlevnad: Hitta slumpgenererade mål på kartan medan andra prickskyttar jagar dig. Hitta: Leta efter olika föremål som finns utspridda i de 10 uppdragen och träffa dem innan tiden tar slut.