Gör dig redo för Koronusvidden med nya spelföremål! Det här paketet innehåller: ● Spelföremål – Fregatt av Firestorm-klass (Firestorm-Class Frigate) Ett alternativt rymdskepp som passar dina behov, med alternativ startutrustning och ett unikt utseende! ● Spelföremål – Tryckvågsgevär (Blast Wave Shotgun) Knäpp dina fiender med det här unika hagelgeväret! Det gör att du kan knuffa undan dina motståndare även om du missar skottet. ● Spelföremål – Kedjesvärdet Sankt Drusus vrede (Wrath of Saint Drusus Chainsword) Visa kättarna hur det ska gå till. Det här kedjesvärdet gör det visserligen omöjligt att utföra områdesattacker, men det ger fantastisk skada mot enskilda mål genom riktigt förödande kombinationer med din grupp. ● Spelföremål – Ärvd autopistol (Heirloom Autopistol) Von Valancius-dynastin är anrik och stolt och har tillgång till några riktigt gamla vapen, bland annat den här autopistolen. Kunskapen som krävdes för att skapa den har gått förlorad med åren, men det gedigna hantverket gör att användaren kan ta sina skjutfärdigheter till nya höjder. ● Soundtrack Hela samlingen med all otrolig musik. Njut av din favoritmusik i WAV-kvalitet och hör alla tomhetens nyanser och viskningar. ● Illustrationsbok Den högupplösta digitala illustrationsboken är full av illustrationer från spelet. Du får se konceptbilder och högupplösta illustrationer av karaktärer, miljöer, landskap och mycket mer.