We Were Here Expeditions: The FriendShip
Tror du att du och din bästa vän kan ta er an vad som helst? Vi vill gärna se er försöka! Den här nya, fristående We Were Here-upplevelsen kommer verkligen att sätta vänskapen på prov. Bevisa att er vänskap klarar allt genom att lösa flera olika pussel. Det handlar om kommunikation, samarbete… och tillit. Prata, samarbeta och framför allt lita på varandra. Ni två är ensamma på havet när ett nödsamtal för er till en öde ö där ni hittar en mystisk båt i en övergiven nöjespark. Det blir en resa ni sent glömmer, med pussel ni behöver vara två för att lösa. Er vänskap avgör hur väl ni klarar er! Var försiktiga, det här är ett test på riktigt och ni kommer att få betyg baserat på hur väl ni löser pusslen! Kan er vänskap hålla för alltid? Eller kommer ni att sjunka till havets botten? Obs! Spelet kan bara spelas i samarbetsläge. Båda spelarna behöver en fungerande mikrofon och internetanslutning.