Cult of the Lamb: Sinful Edition
Cult of the Lamb placerar dig i rollen som ett besatt lamm som räddats från förintelse av en olycksbådande främling och måste betala tillbaka sin skuld genom att bygga upp ett lojalt följe i hans namn. Grunda din egen sekt i ett land med falska profeter, ge dig ut i varierande och mystiska regioner för att bygga en lojal gemenskap av skogsdyrkare och sprid ditt ord för att bli en äkta sekt. BILDA EN FLOCK Samla och använd resurser för att bygga nya byggnader, utför mörka ritualer för att blidka gudarna och håll predikningar för att stärka din flocks tro. FÖRGÖR DE ICKE-TROENDE Utforska en storslagen värld som är slumpgenererad, kämpa mot horder av fiender och besegra rivaliserande sektledare för att ta deras krafter och visa vilka som bestämmer. SPRID DITT ORD Träna din flock och ge dig ut på ett uppdrag för att utforska och upptäcka de fem mystiska regionernas hemligheter. Rensa ut de icke-troende, sprid upplysning och utför mystiska ritualer på din resa för att bli den mäktiga lammguden. Cultist Pack Gör andra sekter avundsjuka med det exklusiva Cultist-paketet. Det innehåller ett dekorationspaket med sju delar till ditt charmiga samhälle och fem anhängarutseenden. Heretic Pack Visa din hängivenhet till den gamla tron med Cult of the Lamb - Heretic Pack. Det här kosmetiska paketet innehåller nya former åt dina följeslagare, demoniska dekorationer åt din kult och den gamla trons skinn som lammet kan bära. Om din sekt älskar blod, död och undergång är det här ett paket för dig! Cult of the Lamb - Heretic Pack innehåller: - 5 helt nya former åt dina följeslagare: Moose (Älg), Gorilla, Goldfish (Guldfisk), Mosquito (Mygga) och Opossum (Pungråtta). - 8 nya basdekorationer. - Ett nytt heretiskt skinn till lammet! Sinful Pack Synda så mycket du vill med Cult of the Lamb - Sinful Pack. Det här paketet är det perfekta sättet att njuta för alla som gillar en frosseriestetik värdig kungar och drottningar. Fåfänga må vara en synd, men det är inget fel med det! Cult of the Lamb - Sinful Pack innehåller: - 5 nya former åt dina följeslagare: Hammerhead, Ladybug, Tiger, Llama och Sphynx - 6 nya följeslagarkläder - 6 nya basdekorationer - Ett nytt syndigt skinn till lammet!